Reklamácie
Nefunguje zakúpený tovar tak, ako má a je stále v záruke? Poďme to spolu vyriešiť.
KONZULTÁCIA
Ako prvé Vám odporúčame (nie je povinné) kontaktovať náš zákaznícky servis. Niektoré problémy môžu byť spôsobené napríklad zlým nastavením (čelovky, ručné svietidlá,...) alebo sa dajú vyriešiť jednoducho na diaľku. Ak sa nám problém nepodarí spoločne odstrániť, nasleduje zaslanie výrobku ku nám a jeho odborné posúdenie a prípadná oprava alebo výmena. Všetko však prebehne pohodlne a rýchlo.
AKO REKLAMOVAŤ TOVAR?
Pre uplatnenie reklamácie nám stačí reklamovaný tovar odoslať spolu so sprievodným listom v ktorom uvediete popisom problému, dátum zakúpenia výrobku(ov), číslo faktúry a Vaše údaje. Uvedený list nám môžete namiesto priloženia do balíka odoslať e-mailom na adresu nášho zákazníckeho servisu. Je to jednoduché a ekologické. Ak máte záujem, môžeme pre Vás bezplatne zabezpečiť odvoz zásielky. Stačí kontaktovať náš zákaznícky servis a počkať na príchod kuriéra DPD alebo odniesť reklamovaný tovar na podacie miesto DPD.