Kontakt
Sme tu pre Vás, aby sme Vám proces nákupu v našom internetovom obchode OUTDPRO.sk čo najviac uľahčili. Vyberte, prosím, čoho sa týka Vaša otázka.
S ČÍM VÁM POMÔŽEME?
Tovar objednaný z nášho e-shopu OUTDPRO.sk Vám spoľahlivo doručí kuriérska spoločnosť DPD. Bližšie informácie o doprave nájdete na stránke Doprava tovaru.
Za objednaný tovar môžete zaplatiť hneď po odoslaní objednávky platobnou kartou, okamžitým bankovým prevodom, štandardným bankovým prevodom, digitálnou menou BitCoin, prostredníctvom služby PayPal, Google Pay, Apple Pay alebo môžete nakúpiť na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit. Ak chcete za tovar zaplatiť pri preberaní zásielky, môžete využiť možnosť dobierky. Bližšie informácie o možnostiach platby nájdete na stránke Možnosti platby.
Na našom e-shope OUTDPRO.sk môžete nakúpiť aj na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit. Podmienky a postup nákupu nájdete na stránke Nákup na splátky.
Ak ste ako spôsob platby vybrali platobnú kartu, okamžitý bankový prevod, platbu cez poskytovateľa PayPal, Google Pay, Apple Pay alebo platbu digitálnou menou BitCoin a platba nebola úspešná, máte možnosť platbu zopakovať prostredníctvom odkazu, ktorý bude odoslaný na e-mail uvedený v objednávke. Nie je preto potrebné vytvárať novú objednávku. Zároveň máte možnosť si vybrať iný z hore uvedených spôsobov platby.
Ak ste ako spôsob platby vybrali štandardný bankový prevod a platbu nemôžete z akýchkoľvek dôvodov zrealizovať, kontaktujte náš zákaznícky servis, kde Vám môžeme zmeniť spôsob platby pri Vašej objednávke.
Ak ste ako spôsob platby vybrali splátky Home Credit a nedokončili ste proces schvaľovania zmluvy, máte možnosť sa ku procesu vrátiť prostredníctvom odkazu, ktorý Vám bol zaslaný na e-mail uvedený v objednávke.
V prípade, ak máte záujem o zmenu na dobierku, prípadne sa rozhodnete objednávku zrušiť, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis.
Ak ste ako spôsob úhrady Vašej objednávky zvolili štandardný bankový prevod, kompletné podklady pre úhradu, vrátane čísla bankového účtu nájdete v e-mailovom potvrdení objednávky.
Ak chcete objednávku zmeniť, je to možné kedykoľvek pred jej odoslaním z nášho skladu. Zrušiť objednávku môžete kedykoľvek pred jej doručením. V oboch prípadoch, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ak zásielka ešte nebola odoslaná z nášho skladu (neprišiel Vám ešte e-mail od kuriérskej spoločnosti), môžete zmeniť adresu doručenia prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. Ak už bola Vaša objednávka odoslaná z nášho skladu, môžete adresu doručenia zmeniť pomocou odkazu v e-maily alebo SMS správe od kuriéra.
Poznámka: Zmena adresy doručenia prostredníctvom rozhrania kuriérskej spoločnosti môže predĺžiť termín doručenia Vašej zásielky.
Každá zásielka, ktorá už bola odoslaná z nášho skladu, má pridelené jedinečné prepravné číslo, ktoré je Vám spolu s informáciami od kurierskej spoločnosti odoslané na e-mail uvedený v objednávke. V e-maily sa nachádza aj odkaz na sledovanie zásielky.
Ak Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 30 pracovných dní od prevzatia zásielky. Všetky informácie o postupe vrátenia nájdete na stránke Vrátenie tovaru.
Ak sa na Vami zakúpenom výrobku prejavila počas záručnej doby vada, môžete tovar reklamovať. Informácie potrebné k uplatneniu záruky nájdete na stránke Reklamácie.
NENAŠLI STE ODPOVEĎ?
Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku alebo sa chcete opýtať niečo iné, neváhajte a kontaktujte náš zákaznícky servis.
ZÁKAZNÍCKY SERVIS
E-mail: zakaznickyservis@outdpro.sk
Telefón: 0918 530 711 (Po-Pia: 09:00 - 18:00)